Nya blommor

Under min fyra veckor långa semester lämnade jag blommorna kvar i lägenheten utan tillsyn. För att motverka deras död fyllde jag lite vatten i botten på badkaret och ställde blommorna där. Utav tre blommor så dog endast en, vilket jag tycker är ganska bra statistiskt sett! I mitt sovrum har jag två Cult Design krukor. I en av dessa hade jag blomman som dog och i den andra krukan hade jag ingenting eftersom blomman som satt i den dog för ett tag sedan. Därför köpte jag två nya blommor igår för att sätta i krukorna, och vilken skillnad det blev. Tänk vad mycket några blommor kan göra, jag borde verkligen ha fler levande växter!

blommorisovrum.jpg

blommorisovrumnarbild.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Inredning

Kommentera

