Härlig mysstund i soffan med Hennes

Något av det bästa som finns är att öppna dörren till lägenheten och se att någon av de tidningar jag prenumererar på har kommit. Jag prenumererar på Hennes samt Veckorevyn. Hennes gillar jag bäst eftersom den har bra reportage samt bra mode. Veckorevyn funderar jag på att sluta prenumerera på. Jag känner mig nämligen lite för gammal för tidningen, kanske börjar bli vuxen!? Ändå blir jag glad oavsett vilken av tidningarna som ligger på dörrmattan. Varje gång det kommer en tidning blir jag överraskad, alltid roligt att få något som man inte förväntade sig, dessutom får man tidningen före den kommer ut i butik!

När jag kom tillbaks från semestern låg det två nummer av Veckorevyn samt ett nummer av Hennes på dörrmattan, gissa vad jag har läst på kvällarna denna vecka!? Igår så kom ett nytt nummer och Veckorevyn och idag så kom ett nytt nummer av Hennes, jag blev så glad, trots att jag inte hunnit läsa ut de tidningar jag fick under semestern. Så nu ska jag krypa upp i soffan under en filt, käka lite popcorn samt läsa Hennes, härligt!

hennesveckorevyn.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Härligt

Kommentera

