Massa godis och Coca Cola under en vecka!

Innan jag åkte till Turkiet hade jag ju haft tankar på att bryta mitt nyårslöfte, vilket innebär att inte dricka dricka eller äta godis under ett år, under veckan i Turkiet. Jag bestämde mig inte förrän jag satt på planet, då kunde jag inte motstå att beställa in M&M’s. Sedan rann det bara på under veckan, jag drack Coca Cola flera gånger per dag, helt underbart gott att dricka Coca Cola till maten! Godis åt jag också i princip varje dag, men det svåraste att motstå är ändå Coca Cola som jag verkligen älskar. Jag gillar varken öl eller vin så till maten vill jag verkligen ha en Coca Cola, maten blir så mycket godare då! Men nu när jag kommit hem till Sverige är det slut på det goda! Ingen mer dricka eller godis, får vänta tills efter nyår, så får vi se om jag börjar då igen! Det var gott så länge det varade!

godis-och-dricka-turkiet.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Dryck, Gott

Kommentera

