Snyggt att sola topless?

Under min resa till Turkiet uppmärksammade jag att det var ganska många på mitt hotell som solade topless, vissa av dessa solade också med string. Jag tycker inte alls att detta är snyggt! De som solade topless var oftast 40+ med hängbröst, inte så trevligt att lägga ögonen på dessa! Okej att man kanske inte vill ha ränder, men vad spelar det för roll egentligen? Enda gången någon ser ränderna är ju i princip när du är naken, och är du tillsammans med en någorlunda normal kille så struntar väl han i ränderna!

topless.gif

Den var kvinna i 45 års åldern som hela tiden solade och badade topless och i string. Denna kvinna hade en son i runt 10 års åldern, det kan inte vara så kul för honom att ha en mamma som solar/badar nästan naken, för det var inte många millimeter av kroppen som täcktes av bikinin. Jag tyckte riktigt synd om killen, hade det varit min mamma hade jag skämts!

sola-med-string.jpg

Nej, jag skulle aldrig sola varken topless eller i string, det spelar mig ingen som helst roll om jag får lite ränder! Vad tycker ni? Skulle ni sola topless eller med string?

3 kommentarer

Filed under Allmänt

3 responses to “Snyggt att sola topless?

  1. Jag såg det samma i frankrike när jag var där. Både äldre och yngre, både topless och med string. Men även om jag helst också vill va heltäckande brun skulle jag inte sola topless på stranden o självklart inte heller med string.
    Trodde det var helt utdött med topless-solning men så är det visst inte utomlands.

  2. Pigge

    Men det enda argumentet du lyfter fram är att det inte är snyggt med gamla hängbröst?

    Så en och annan toppig tonåring har du inget emot eller?

  3. Jag tycker det är riktigt synd att kvinnor känner sig hämmade att sola topless. Med små, stora, fasta eller hängig bröst så önskar jag att alla kunde känna sig bekväma med att sola.

Kommentera

