Riktigt hett i Turkiet!

Igår eftermiddag kom jag hem från Turkiet. Det var riktigt skönt att få se solen för en gångs skull! Den har jag ju annars inte sett mycket av under semestern. Flygresan dit och hem gick bra, trots att jag oroat mig så mycket. Jag var lite rädd och nervös innan samt när vi lyfte, men väl uppe i luften kändes det helt okej, jag fick inte panik! Så varmt som det var i Turkiet, så varmt har jag nog aldrig varit med om att det varit någon annanstans jag varit. Det rann svett av mig under hela resan förutom när vi var på rummet och hade på air condition, och på rummet spenderade vi ju inte mycket tid! Från tidigt morgon till sen kväll spenderade vi vid havet och poolen. Det var perfekt att ha ett hotell som hade en egen strand så att man slapp leta solstolar samt att betala för dem. På dagen var det ca. 40-45 grader varmt i skuggan och på kvällarna var det runt 30 grader, så jag behövde definitivt inte använda de långärmade tröjor jag tagit med mig, man svettades ändå! För mer info om resan se nedanstående bildkollage!

pascha-bay2.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Resa

Kommentera

