Snyggt till hösten

Trots att min semester inte är över och jag åker till Turkiet imorgon så har jag spanat runt lite på nätet efter snygga höstkläder/skor. La Redoute har mycket snyggt och i många fall till bra priser. På Nelly har de också börjat sälja kläder och skor och inte bara underkläder som tidigare, där hittade jag ett par snygga skor. Även Zoovillage brukar ha snygga märkeskläder, men ännu har det inte kommit in så mycket till hösten.

Det jag vill handla till hösten är framförallt nya snygga skor och stövlar. Skorna/stövlarna ska helst ha klack eftersom jag är ganska kort och har jag klack blir jag långre och mina ben ser smalare ut! Stövlar är svårt att handla på nätet eftersom jag har stora vader, svårt att veta om de kommer passa eller ej. Men ett par kortare stövlar kanske jag slår till på. Ett par ballerinas i höstmodell vore inte heller fel att införskaffa. Alltid skönt att gå i. När det gäller tröjor är jag mest inne på färgen grått, en riktigt härlig höstfärg. Jag vill ha några snygga koftor, några snygga toppar i olika färger samt en farfarströja, som verkar komma stort i höst. När det gäller koftar har jag sett att det som är stort i höst är den lite vidare modellen med 3/4 ärm. Provade en sådan på MQ i lördags men det var inget för mig, i alla fall inte den modellen. Såg dock en på La Redoute som verkade smalare nedtill. När det gäller vanliga koftor vill jag gärna ha en lite längre modell i cashmere.

Här kommer lite smått och gott som jag hittade på nätet:

Från Nelly:

skor-nelly.jpg

Från Zoovillage:

skor-friis-company.jpg

Från La Redoute:

troja-soft-greay.jpg

kofta-soft-grey.jpg

kofta-soft-grey2.jpg

topp-soft-grey.jpg

kofta-la-redoute.jpg

troja-soft-grey.jpg

langtroja-la-redoute.jpg

farfarstroja.jpg

stovel-la-redoute.jpg

ballarina-skor-la-redoute.jpg

stovel-kort-la-redoute.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping

Kommentera

