Snyggt höstmode från Sisters

Jag har börjat gilla Sisters allt mer när det gäller kläder. Förr hittade jag inget där, men de senaste säsongerna har jag hittat desto mer. Höstsäsongen ser också ut att bli bra, hittar massa snygga kläder jag vill ha. Priserna är också helt okej, eller vad sägs om en svart kostym som kostar 995 för kavajen och 599 för byxorna. En svart kostym vore inte helt fel. Jag har ingen kostym sedan tidigare och då är väl svart en bra färg att börja med. Tror inte att jag kommer ha kavajen och byxorna så mycket tillsammans, men det är ju jätte snyggt att ha kostymbyxorna tillsammans med en snygg top eller kavajen till jeans. Jag älskar verkligen höstfärgerna! Speciellt lila och mossgrönt, mörkblå är inte heller fel!

skjortasisters.jpg

troja2sisters.jpg

trojasisters.jpg

klaningsisters.jpg

kavajsistes.jpg

jackasisters.jpg

trench.jpg

Jag är inte speciellt förtjust i Victoria Silvstedt, men jag tycker verkligen att hon passar att vara Sisters ansikte utåt. Hon borde behålla den bruna hårfärgen, passar henne väldigt bra!

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder

Kommentera

