Kort på kort

Idag har jag designat samt beställt mitt eget unika bankkort! Som första bank i Sverige erbjuder Swedbank sina kunder att själva välja hur deras bankkort ska se ut. Man designar bankkortet i internetbanken genom att använda en bild man själv har tagit eller genom att använda en bild från deras bildgalleri. Jag valde att använda en egen bild på mig och D när vi befinner oss i Egypten och precis har ridit kamel.

Jag tycker det är hur coolt som helst att man själv kan designa sitt bankkort. Om man vill kan man ju skapa något snyggt i Photoshop eller använda en egen bild. Så här snyggt blev min bankkort:

kortpakort.jpg

Tjänsten kostar 100 kr och kortet levereras inom 10 dagar.

Lämna en kommentar

Filed under Roligt

Kommentera

