Transformers

När min lillebror var mindre så var det av mig han fick favoritpresenten varje gång han fyllde år. Ett flertal av dessa gånger var det en Transformer jag köpt till honom, dvs. en robot som kan förvandla sig till något helt annat, t ex en bil. Detta var en av anledningarna till att jag, lillebror, lillasyster, pappa, D, F och R gick och såg filmen på bio igår kväll.

transformers.jpg

Filmen var ungefär vad jag förväntade mig, väldigt overklig, inte mycket handling men ändå sevärd eftersom den var bra gjord med alla specialeffekter! Jag älskar verkligen att gå på bio, inte så mycket för filmerna utan för stämningen samt popcornen. Hade det inte varit för popcornen hade jag nog aldrig gått på bio. Nej, skämt åsido, det hade jag nog gjort, eftersom jag tycker att filmen blir så pass mycket bättre med stor bild och bra ljud, men popcornen är också en av fördelarna med att gå på bio, de är riktigt goda! Av nån anledning tycker jag även att colan blir extra god på bio, men cola drickar jag ju inte längre, iaf inte under detta år, men annars är det också ett plus med att gå på bio… Betyg: 4/10.

transformers2.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Bio, Film

Kommentera

