Solglasögon ”to die for”!

Idag åkte jag och D en sväng till stan för att beställa pengar inför resan, handla en keps till mig samt titta på solglasögon.

jag-i-keps.jpg

Jag hittade världens snyggaste solglasögon som jag bara ville ha på direkten. De var dyra, 2970 kr, men jag har ju velat ha ett par snygga märkes solglasögon i flera år och tycker att jag nu är värd ett par. Men D dämpade mitt shoppingbehov och tyckte att jag skulle avvakta och tänka på saken eftersom det är så pass mycket pengar. Och det är väl alltid bra att tänka på saken, men jag är inte van att vänta, vill jag ha något köper jag det oftast på direkten! Så det var riktigt jobbigt att gå därifrån utan att köpa dem. Jag ville lägga undan dem, men det fick jag inte heller för D. Han menade på att jag då skulle åka dit direkt imorgon och handla dem, men man fick ju faktiskt lägga undan dem i flera dagar om man ville, men men, är det menat att jag ska köpa just de solglasögonen så finns de väl kvar tills jag kommer dit nästa gång. Det hoppas jag verkligen iaf, jag känner mig faktiskt kär i solglasögonen och kan inte tänka på något annat just nu.

jag-i-solglasogon-vert.jpg

jag-i-solglasogon-hori.jpg

Det enda som oroar mig är att de kommer gå ur mode till nästa säsong, köper man ett par dyra solglasögon vill man ju kunna ha dem i flera år! Dessutom måste man ju vara väldigt rädd om dem och man vågar ju inte ta med dem till stranden på Turkiet och lämna dem vid solstolen om både jag och D badar samtidigt, tänk om de skulle bli stulna då! Att vänta några dagar är nog bra, då hinner jag känna efter om det är ”äkta kärlek”! Just nu tror jag faktiskt att så är fallet…!

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping, Vill ha

Kommentera

