Jag har bestämt mig för att börja spela golf!

Igår kväll hängde jag och syrran med pappa ned till golfbanan. Vi började med att slå lite på driving rangen, jag har faktiskt mer talang än jag tidigare trodde. Vi spelade ju golf med jobbet för drygt en vecka sedan och det började inte bra men blev bättre och bättre. Igår slog jag några riktigt bra slag och det var superkul. Därefter hängde vi med pappa när han spelade nio hål, jag var caddy och gav honom de rätta klubborna! Att se någon annan spela och se hur kul det verkar vara gjorde mig bara ännu mera sugen på att börja spela golf. Ska anmäla mig till en grönt kort kurs i höst eller på våren nästa år, tillsvidare får jag nöja mig med att slå lite på driving rangen!

152699_9716_golf.jpg

1 kommentar

Filed under Roligt, Sport, Träning

One response to “Jag har bestämt mig för att börja spela golf!

  1. Pingback: Dags att ta grönt kort! « Emelias värld

Kommentera

