Coolt halsband med dalahäst!

Idag på lunchen handlade jag ett jätte snygg och coolt halsband på ateljé erika tubbin här i Norrköping. Jag hade aldrig tidigare varit inne i butiken men flera gånger gått förbi den. Idén till att besöka butiken fick jag när jag klippte mig förra gången, min frisör hade nämligen på sig ett jätte snyggt halsband med en dalahäst. Jag frågade vart hon köpt det och hon sa att hon köpt det hos erika tubbin på st persgatan, jag förstod då genast vilken affär hon menade. Men inte förrän idag har jag haft vägarna förbi så då slog jag till och jag är verkligen nöjd! Halsbandet kan man använda när som helst men kanske extra roligt att ha på sig om man är utomlands eller på midsommar. Också en jätte bra present till någon som ska flytta utomlands eller bo utomlands en tid.

ask-med-dalahasthalsband.jpg

dalahasthalsband.jpg

dalahasthange.jpg

3 kommentarer

Filed under Shopping, Smycken

3 responses to “Coolt halsband med dalahäst!

  1. Litet speciellt med ett sådant halsband.

  2. Hejsan, jag målar täljda dalahästar i egen stil, jag var så nyfiken på om någon haft samma idé och googlade lite,
    hamnade här och såg ditt läckra smycke. Känner igen namnet E Tubbin och inser att vi säljer på samma ställe. http://www.signerat.se

    Kul! Och tur att vi har olika stilar! 🙂

    Ha det bra!

Kommentera

