Vill ha en Margrethe Bowl!

Eftersom min plast bunke som jag alltid använde vid bakning och viss matlagning nu är ”läckage hink” för min vattenläcka i taket måste jag köpa mig en ny bunke. Taket läcker inte längre men jag tänker aldrig mer använda den till bakning! Det jag vill ha en är Margrethe Bowl i turkos. Dessa bunkar har jag spanat in länge eftersom jag tycker att de är snygg och de finns i massa roliga färger. En 3 liters bunke kostar ca. 200 kr, men det tycker jag det är värt för en snygg bunke som matchar mitt kök! Ska inhandla en så fort jag hittar en, vet dock inte vart de säljer dem i Norrköping. Såg att Nordik hade dem i två färger men inte turkos som jag vill ha…

margrethe-bowl.jpg

margrethe-bowls.jpg

1 kommentar

Filed under Vill ha

One response to “Vill ha en Margrethe Bowl!

  1. Pingback: Äntligen fått tag på en Margrethe Bowl! « Emelias värld

Kommentera

