Shopping är som bäst på lönedagen!

Jag har fått en dålig (o)vana, nämligen att jag shoppar i nära anslutning till min löneutbetalning. Sedan får jag snåla i slutet på månaden istället för att avvakta till slutet på månaden och shoppa då istället. Dumt men skönt att shoppa när man har mycket pengar!

Idag är det ju löningsdag, så därför tog jag en sväng förbi stan efter jobbet för att kolla runt lite. Det slutade med att jag handlade en munkjacka, en t-shirt, ett linne, ett par boxertroser, en mascara, ett läppbalsam samt en leave-in conditioner. Alla köpen är jag riktigt nöjd med, synd bara att endast t-shirten var på rea. T-shirten har jag spanat in tidigare. Jag har nämligen velat ha en snygg t-shirt med tryck och denna tycker jag är både cool och snygg, men jag tyckte att 550 kr var lite väl dyrt, när den nu var nedsänkt till 250 tyckte jag att det var helt okej att slå till. Så lite ekonomisk är jag iaf! Som ni kanske har märkt är turkos och blå mina favoritfärger!

munkjacka-och-linne.jpg

tshirt-och-trosa.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping

Kommentera

