Subway inte alls gott!

Idag tog jag och D en sväng inte till Stockholm City. När det var dags för mat ville D äta på Subway (Sandwich kedja som D älskar). Jag hade aldrig ätit där men var lite skeptisk eftersom jag inte tycker att mackor är mat. Men eftersom han så gärna vill så gick jag med på det. Det var synd att jag gjorde det för det var inte alls gott! Brödet var ingen höjdare och grönsakerna var inte så fräscha, jag åt inte ens upp hela. Till maten tog jag en jordgubb och kiwi dryck av märket Snapple, inte heller den var god, aldrig mer Subway för mig!

kungsgatan.gif

classic.jpg

sec1_prod14_bottle.jpg

På vägen genom T-centralen på väg hem köpte jag mig istället en pizza slice på Pizza Hut, det var mycket godare kan jag lova! Då fick jag i alla fall äta något på det ställe som jag föreslog att vi skulle äta på…

pizza-slice.png

Lämna en kommentar

Filed under mat

Kommentera

