Carolina Gynning har tagit ut sina bröstimplantat

Äntligen har Carolina Gynning insett att man inte behöver stora bröst för att vara snygg! I torsdags opererade hon ut sina bröstimplantat och lät en fotograf göra konst av händelsen. Anledningen är att hon vill vara en förebild för tjejer som känner trycket att förstora brösten för männens skull. Tänk att det skulle ta sådan tid för henne att inse detta!

gynning339.jpg

Hon ska sälja implantaten på eBay och skänka pengarna till välgörande ändamål. Den som köper implantaten måste vara riktigt vidrig, vem vill ha någons äckliga implantat?!

9 kommentarer

Filed under Skvaller

9 responses to “Carolina Gynning har tagit ut sina bröstimplantat

  1. Jag tycker att det är kanon att hon går ut med det offentligt. Att hon inser det är bra nog, för det borde få en positiv effekt på unga tjejer.
    Försäljningen av implantaten är en annan debatt.
    Tror jag läste någonstans att hon skulle begrava de.

  2. Mats

    Som jag tidigare skrev här i ett annat inlägg så förefaller det vara mer en imagekampanj för Carolina G än ett seriöst inlägg i någon form av debatt. Att sedan göra ett konstprojekt av det marknadsför ju bara ytterligare en person i sammanhanget. Men med konst kan man legitimera innehållslöshet och nonsens utan att någon kan invända. Smart drag!

  3. Speglande Mörker

    Men ussh, vem vill ha hennes implantat? Är någon så äklig? 🙂

  4. Bo

    När folk börja sälja sina silikoninlägg på nätet så inser man hur j-vla sjuk värld vi lever i.

  5. Syster Yster

    Jo jag skrev om detta för ett tag sedan det finns nog lite Carolina kvar på implantaten. 🙂
    Kanske någon vill ha hennes vävnas. Usch man mår illa!
    http://skolskoterskan.wordpress.com/ ny här

  6. Jag har drömt länge om att få ett par sköna kvinnobröstar på mig, men jag vågar inte för att jag är ju en man.
    Det är en stor risk att göra det.
    Men jag får acceptera mig själv som jag är.

  7. Sandra

    Kan de sälja britney spears hår så kan man väl sälja gynnings silikon.. Vissa lägger sina pengar på vad som helst som kända människor haft i ägo. Sjukt men så e det ju.
    Måste bara säga att jag tyckerdet e grymmt bra att Carolina valt att gå ut offentligt med denna operationen. Det kan få unga tjejer att förhoppningsvis tänka en gång extra innan de gör en sån här operation.
    Det finns komplikationer med större bröst och det är viktigt att veta. Det är inte kul att ha ständig smärta i rygg och axlar. Kroppen skall orka hålla uppe brösten oxå.
    Mvh från mig som är tvungen att förminska!!

  8. Jonna

    asså seriöst, jag tycker att ni är typ sjuka så som ni håller på. det är väll helt klart super, att carolina fått nått i bakhuvudet och börjat tänka? att ta ut inläggen är ju en stor grej. och sen att hon vill hjälpa andra människor, med hjälp av att sälja inläggen, är ju as bra ju. det finns ju alltid x-antal idioter där ute som vill ha ”saker-som-kändisar-säljer” p.g.a att dom är dom, bra skrivet

    Tack för mig – Hej!

  9. paula

    men fan ärligt, ni tror på detta själva?, hahahahhahahhahah de är inte ens sant förfan!!!! hon har absolut inte tagit ut dom plus att de är AS PORRIG!!

Kommentera

